kolmapäev, veebruar 28, 2007

DUMBLAND 2002

Kets sõi koogi ära ja tõmbas jee siis ma mõtlesin , et kasutaks juhust ja tsekiks David Lynchi Dumblandi üle. Oiplääd, vat see oli A-J-U-K-A-A-B-I-T-S!!!! Ausalt omaarust on mul David Lynch lemmikrezhissöör a see oli hullumeelsus. Täiesti kuubis hullus mu arust. Õnneks oli lühike, 35 mintsi, koosnes 8 episoodist. A ikkagi, vahest on filmid millede lõpuni vaatamise eest ma endale mõttes medali annan. Ega neid palju pole, nii umbes kolm tükki. Dumbland on kõva kullapretendent. No ma ikka imestasin täiega mis toimus. Kirjasõnadega ma seda kirjeldada ei oska - keegi maikas ja trussides kiilakas karjus ja röökis FUCK YOU YOU FUCKING MOTHERFUCKER!!!! Räigelt ja pastajanna. Jubedalt röökis ja üldiselt ma pole ever midagi sihukest näinud ega kuulnud. Ja härra olevat kõik ise joonistanud ja helindanud. ÕUH!

3 kommentaari:

Aivo Vaske ütles ...

kui pole näind, siis vaata ka don hertzfeldt-i asju. need võtavad ka päris nõutuks

www.bitterfilms.com

Trash ütles ...

Davidil ikka kraami jagub, see Dynamic: 1 tehti ka nüüd kõigile kättesaadavaks.

H ütles ...

Ma ise ole vist ainult kahte esimest näinud -- neid mis atomfilmsis tasuta saada olid. Esimene osa oli päris äge, aga teine läks juba tüütuks. Mis need on nüüd DVDna saada? Varem pidid dl.com'i end ära regama, et näha.