kolmapäev, veebruar 28, 2007

AMSTERDAMNED 1988

Kets käis mul siin külas mingi aeg tagasi, et teeks rõduchilli ja arutaks siis suviseid reisiplaane. Eks rõdul sai ka istutud, Kets istus tegelt kauem, kuulas Rough guide to Bhangra plaadi esimest lugu ja natuke kuulasime üht reggaekogumikku ka, mis ma K.O. käest sain. "Trojan Jah". A toas me oma reisiplaanide kõrvale vaatasime poole silmaga Amsterdamnedit. See on tegelt üsna peen teema vaatamiseks, kui sa oled Amsterdamis käinud, kuna rohkem selline linna tutvustav vaatefilm, muidu sisu oli selline, et mingi akvalangistist killer mulistab Dami kanalites. Noja siis mingi hollandi politseinik lahendab keissi. Siuke laadna võmm oli suhteliselt, kabinetis passis jalad laua peal ja elamine oli tal äge. No Hollandis ongi ägedad appartmendid. Üks majakelder oli eriti timm seal, sest see polnudki kelder vaid hoopis paadigaraash. Üks mega äge kanalite peal kaatritega kihutamine oli ka, selle ajal juba vaatasime kahe silmaga ja jutt soikus. Cool. Novat. Tegelt me arutasime üldse , et läheme Prahasse a nüüd tegelikult paistab, et hoopis Amsterdami lähme ikkagi. No võib kah, seal on mu lemmikraamatupoed. Üks näiteks on Leidseplatsi juures, kus on ainult filmi ja teatriraamatud, 2 korrust!! American Bookstore on muidu kõige lemmikum mul, ka super pood. Ja siis on seal veel üks , ma loodan, et alles, kus soodukalt koomikseid sai. No phmtselt lennukipileti broneeringuks läheb nädala pärast ja täna vaatasin öömajakohti ka aga ei leidnud veel seda õiget. Trivia fakt - K.O väitis, kui ma talle sest filmist rääkisin, et kunagi ta käis seda Illusioonis vaatamas, pealkirja all "Kanali tapja" või midagi sarnast.

Amsterdam

3 kommentaari:

Ulmeguru ütles ...

Mina nägin seda kunagi miskilt saksakeelselt taevakanalilt ja siis oli ka pealkiri midagi kanali ja tapmisega... vaatasin seda tuttava saksa filoloogi ja õllega. Lõbus film oli! Meelde on jäänud, et juba napsusena seletas saksa filoog üsna pikalt sellest muudetud pealkirjast...

Nuxx ütles ...

Nii ongi väga õige selliseid filme vaadata! Noh, mitte just saksakeelselt a õllega ja lõbusalt.

Nuxx ütles ...

Löö pudel puruks ja lõika sellega leiba! says:
see oli illusioonis
Löö pudel puruks ja lõika sellega leiba! says:
"Amsterdami hirm"
Löö pudel puruks ja lõika sellega leiba! says:
oli eestikeelne nimi