neljapäev, oktoober 19, 2006

THE TRIP 1967

Yea, kuuekümnendad ja LSD. Eks see film üks väike kurioosum ole aga kuna tol ajal LSD pruukimine vist moes oli siis ilmselt jätkus publikut ka sihukese filmi jaoks. Muidugi filmi tegijad, vähemalt kolm nime on nüüd maailmakuulsad, stsenarist oli Jack Nicholson, peaosas Peter Fonda ja diileri rollis Dennis Hopper. Esimesed 20 minutit on huvitav, sest näitab väga ägedat hipimaja, tõesti übergroovy elamine on ning peaosaline Peter Fonda laksib LSD sisse endale. A siis kahekümne minuti möödudes hakkab mõjuma talle, ning ekraanil on mingid keskaegsed rituaalid ja tühjas kõrbes jooksev mees jne. Ühesõnaga üsna tüütu kunstiline ajukaabits , ei suuda edasigi vaadata ( ma olen selle koha peal kaks korda loobunud) . A nüüd tegin südame kõvaks, sest ma teadsin , et film tund ja kümme minutit pikk on, see aeg mul oli - ja sain ka tasutud vääriliselt. Nimelt on jah vahepeal igav ja tüütu aga siis Peter Fonda otsustab sealt hipimajast tänavale minna, põgeneb ja siis veel on kaks episoodi tüütud kuid siis...siis jõuab ta klubisse mis on umbes nagu Austin Powers. Ja sinna ta maha istub ja vat siis film nagu tasub täiega ära vaatamist ja mõningast vaevlemist ekraani ees. Mu arust kah õige, missa ikka passid kusagil - mine kuula muusikat omasuguste seltsis ja ongi okei. Sest vahepeal selle tripi ajal peategelane ikka päris mitu korda paranoiadesse laskub jms jama kimbutab. Päris lõpus mõju läks üle ja põhimõtteliselt ongi see film ühest LSD-tripist ja ei midagi enamat. The Trip, indeed.

Dennis Hopper passing a joint

Kommentaare ei ole: