teisipäev, oktoober 17, 2006

THE GRADUATE 1967

Veel üks vanem Oscari-võitja, parim rezhissöör Mike Nichols. Ja näitlejaid oli ka kõik esitatud - Dustin Hoffman meespeaosa, Anne Bancrof naispeaosa ja Katherine Ross parima kõrvalosa, aga nad ei saanud. Selline coming-out-of age zhanri film, kuuekümnendate lõpp ja muidugi dvd kaas meeldis ning päris viimase otsuse tegin imdb hinde järgi, mingi 8 midagi oli, m uidu ma eriti väga ei vaata seda hinnet seal aga miskipärast Graduate puhul vaatasin. Ja ei kahetsenud, väga hea film tõepoolest. Ma eriti väga ei vaata selliseid tundefilme a see mulle meeldis. Soundtrack oli kah väga hea, Simon ja Garfunkel esitasid naturaalseid hitte - The Sound Of Silence näiteks. Iga kell eelistan seda filmi ennem kui Kuristik Rukkis raamatut, võin nüüd öelda. DVD menüü oli ka väga cool mu arust, Dustin päiksekatega basseinis chillimas, Sound Of Silence taustaks!

6 kommentaari:

Trash ütles ...

Kuristik rukkis ja Graduate´i vahel on põlvkond, neid ei saa eriti võrrelda minu arust. Film ise on andnud ainest nii mõnekski remake´itud stseeniks ja parodeerimiseks.

opstops ütles ...

Peategelased ja nende ühine ebakindlus on küll täiesti võrreldav-mõlemad on sarnaselt nö. täiskasvanuks saamise lood. Graduate plussiks võib lugeda Anne Bancroft'i. "Kuristik rukkil" pole midagi säärast kahjuks vastu pakkuda.

opstops ütles ...

..ja lahe on see, et Dustini armuobjekt (Katharine Ross) mängib Donnie Darkos teismeliste psühhiaatrit. Väike trivia fakt :)

Nuxx ütles ...

just mõtlesin ise, et eestikeeles kuidas on coming-out-of-age - "täiskasvanuks saamise lugu" on täitsa hea. Ma pean ikka Donnie Darko su käest laenama Opstops, see trivia oli viimane sulg kaameli koormasse nagu öeldakse.

opstops ütles ...

Sa pole siis Donniet näinud? Kui külla tuled siis võib koos vaadata-ma just sain director's cut'i mille peaks ka üle tsekkama.

Nuxx ütles ...

No tegelikult olen näinud aga dir. cut. ei ole.