neljapäev, oktoober 19, 2006

THE HIRED HAND 1971

Film by Peter Fonda - Easy Rideri kuti tehtud "hippie westerni" tahtsin ma näha juba puhtsportlikust huvist. Ma teadsin, et omal ajal olevat see totaalne läbikukkumine olnud aga ikkagi, DVD-karbil olid tärnid peal, Uncut ajakiri andis 4 tärni näiteks, et mine sa tea. Oli vist jah mingil määral hipiwestern aga mitte väga, see hipitermin vast on filmil küljes Peteri tolleaja staatust arvestades . Oli huvitavat kaameratööd, seda küll, selline maaliline ja ambientlikud loodusvaated, jees. Tegelikult mulle meeldis, ei teagi miks läbi kukkus see film. Ma vaatasin rahulikult oma kodus , rohelise teega ja õhtul laavalambi valguses, päris hipilikult või mis? Selline rahulik lugu, mees tuleb 7 aasta pärast koju tagasi oma naise juurde ja palub ennast tagasi võtta, sulasena kasvõi. Naine võtabki aga siis lõpus on vaja korra sõbrale ( Warren Oates) appi minna ja siis ongi.

6 kommentaari:

Trash ütles ...

Sul on see roheline tee viimasel ajal...?

Nuxx ütles ...

jah, roheline tee sest on sügis

Nuxx ütles ...

Sidrunit ja mett ka ikka sisse

opstops ütles ...

Roheline tee on 5+. Ma ka just Texases jõin kaks kannu roheline tee+piparmünt. A ilma selle filmita ära mulle külla tule.

Trash ütles ...

Minge imege teed ! Head teed !

Nuxx ütles ...

Okei, ma annan endast parima.

Green tea is rulez!