laupäev, september 16, 2006

THE UNTOUCHABLES 1987

Käkk oli see film, julgen öelda, et kõige kehvem maffiaoopus mis mulle ette juhtunud on. Nojah, Kevin Costner oli kaanel, eks ma arvasingi, et kahtlane värk, aga et nii hull ila on see, seda ma küll ei oodanud. Brian The Palma, jumal hoia on ju suhteliselt tõsiseltvõetav rezhissöör. Okei, Robert The Niro mängis Al Pacinot a ega ausalt öelda mitte eriti hästi. Ma ei tea, mingid võmmid tegid oma vennaskonna "Puutumatud" ja siis proovisid hobuste seljas ratsutades viskidiile nurjata USA - Mehhiko piiril. Ja mis see "Soomuslaev potjompkin" hale imiteerimine metrootulistamises pidi tähendama? Tegelt on kõik suured mainstream rezhisöörid varem või hiljem nad mingi käki kokku vusserdavad, ühe vähemasti Hollywoodis ja no näed. Unwatchable! Ma veel peaaegu oleks ostnud DVD poest, arvates, et suurejoonelise maffiafilmiga mööda panna ei saa eriti, õnneks jäi diil ära.

1 kommentaar:

Trash ütles ...

Olen sinuga nõus ja miski ei tee valu.