laupäev, september 16, 2006

FOUR BROTHERS 2005

Ma peaaegu oleks selle filmi mööda lasknud, kui mitte Margus MSN-is poleks maininud - täitsagi vaadatav. Sellest piisas, et ikkagi üle tsekkida, mis värk on. Muidu ma kartsin gangsta-hoodi-rap filmi teemat kuna viimasel ajal selles zhanris just eriti õnnestunuid asju eriti ei tea. ( Hustle ja Flow näiteks - fuhh). Kaua sa ikka lased ennast tõmmata. Õnneks oli Four Brothers täpselt nagu Margus ütles - vaadatav. Kui ma filmidele hindeid paneks siis FB saaks 4/5. Kõva neli. Just sellist tüüpi filme ma nagu tahakski vahest näha, nad peavad olema uued, mõnusa tekstiga ja mõni näitleja peab ka esinema natuke eriti hästi. Okei, Neljas vennas võiks ju viriseda selle ema meenutuste peale ja see, et tegelased on kaks venda mustad ja kaks valget ja tegelikult nad on hooldekodust võetud kasuvennad. A keda siuksed asjad huvitavad, kui on selge, et see ongi meelelahutuseks tehtud film. Ja õnnestunud vägagi minu arust. Mark Wahlberg siis on see kutt, kes eriti hästi paneb seekord ja eks oli siin ka tsipake seda getoteemat aga mitte pealetükkivalt, vaid mõnusalt. Sisu oli nii üldiselt, et nende nelja venna kasuema tapeti ja mitte niisama, nagu selgus ning vennad otsustavad kätte maksta elik välja uurida puht sportlikust mõttest, mis ikkagi toimus.

Basketball investigation

Kommentaare ei ole: