reede, september 15, 2006

DONNIE BRASCO 1997

Donnie Brasco sattus mul ühel õhtul jumala juhuslikult ette ja kuna ma lugesin hiljuti raamatut Sitsiilia maffia ajalugu, siis ma olen natuke sellel lainel täitsa. Kunagi käisin ma Donnie Brascot kinos Athena vaatamas , mäletan, sain elamuse. Ja ega nüüdki polnud elamus väiksem, ikkagi kaks supernäitlejat koos ja seal oli ka Michael Madsen ning teisigi. Päris tore punt oli, üllatav, et rezhisööriks Neli pulma ja matuse lavastaja. Aga töö on tehtud superkorralik, eriti meeldisid mulle kostüümid, mis olid ikka väga kipad ja ajastutruud. Endalgi niit jooksis mõnda ultracooli mustri ja kraega triiksärki nähes.Üldse oli maffiamehi näidatud leebelt ja just seda elu-olu mis argipäev toob, näiteks kui kibe aeg oli rahaliselt siis Al pidi parkimisautomaate katki peksma, et mani saada. Mis rahasse puutub , siis siin filmis on ka mu lemmikstseen, kui vana Pacino õpetab Deppi, et wiseguy kannab alati raha rullis, See on TASE! Minu jaoks vähemasti, ma ise kandsin ka kunagi just selle koha pärast vahest raha rullina taskus. Tegelikult on film usutavalt true storyl baseeruv, sest päris kurjategija, kes vangi mõisteti, vabanedes andis filmikompanii kohtusse, väites, et tema renomeele on kahju tehtud. Ein noh, kutt muidugi kaotas, Aga väga sümpaatne film on reetmisest ja sõprusest, üks lemmikuid. Väga hea dialoog käib kogu aeg. Don't forget about this movie!

Wiseguy keeps his money in rolls

Kommentaare ei ole: