neljapäev, märts 06, 2014

The Congress 2013 [ KINO ]

Niikui ma olin piletiostu onlines ära vormistanud ja nuppu "tagasi kaupmehe juurde" klõpsanud hakkas filminjuuh kraapima sees. Kõigepealt astus keegi juhtme pealt ära - sain alles peale piletiostmist aru, et tegu polegi ju 100% animatsiooniga ning siis hakkas lisaks veel närima see teadmine, et režhissööri eelmine film tegelikult väga ju ei meeldinud omal ajal, olgem ausad, puhas festivalianimatsioon oli too Bashir. Aind see valsistseen pmtselt oli äge, mäletan. A egas midagi, lõin muremõtetele käega ja keerasin hoopistükkis magama esialgu. Noja kui tel helises, siis oli mõnusalt sügavalt magus uni peal, hõbeniitki jooksis  ning väga tugev tahtmine edasi magada. A kuna hiljuti  on juba täpselt siuke edasimagamise stsenaarium  läbi tehtud ( "La Grande Belleza" puhul ) ning pilet sai eelmüügist just  sp võetud, et kindlalt kinno läheks, ajasin üles end... Saalis oli peale minu veel üks huviline! Noja oligi - suht tüütu ning puine pärisfilmiosa hakkas ekraanil jooksma pluss ma ei ole ekspert aga tundus kuidagi kahtlane filmikoopia - liiga digi ja ei olnud täisekraan pilt!? Kuidagi kannatasin ära selle alguse filmiosa aga ega animatsioon ka ei päästnud lõpuks, liiga veider, ma ei tea, art.noveaulik või midagi. Ja stoori jäi arusaamatuks, eriti see pereosa ja haige poeg, wtf? Eks aeg-ajalt tuleb neid uuenduslikke ja eri žanreid ühendada tahtvaid eksperimentaalsemaid filme välja, aga nad jäävad enamasti täpselt sellisteks liiga diipideks kunst-keerulisteks punnitamisteks, seda "wow" nätakat pole mul nende puhul veel olnud. 

                           

Kommentaare ei ole: