esmaspäev, oktoober 19, 2015

Punk's Not Dead 2011

Selle filmi leidsin wikipedia Balkani rockmuusikat käsitlevast artiklist - "jeebus, Makedoonia punkfilm" mõtlesin a no davai, kui juba selle liini peal olen. Tegevus toimus nüüdsel ajal, tegu oli neljakümbistega, endise kuulsa Skopje punkbändi liikmetega, nagu reuunion üheks laiviks või nii. Reuunion, sest oli vaja, et keegi miski "multi-kulti" ürituse raames Makedooniat esindaks a ükski bänd siiamaani ei olevat  soovind, põhjuseks, et sealkandis on rahvuslikud/rassilised probleemid päris teravad. A no  räägiti need vanad punkluuserid ära. Üks neist, laulja moositi kõigepealt ja siis too hakkas teisi bändiliikmeid vaikselt  üles otsima, noh  nagu 80ndate actionfilmides kampa kokku sebitakse, pluss sõit ka veel kontserdikohta niiet mul, kes ma hindan vägagi, kui  kohaliku eluolu näidatakse ehedalt, oli vaatamist küll. Natsa kahju sellest, et väss oli peal ja tegelt siis ei tohiks filmi vaadata, sihuke reegel mul on kujunenud a kuna film oli piisavalt omapärane ja veider - kasvõi huumoripoole pealt, no näiteks seal üks ex-bändimees oli ühinenud miski new-age sektiga ja rääkis, et teate ma niigi tänu sellele sektile siin vabanesin heroiinisõltuvusest ja nii ja naa puikles nagu veitsa vastu sellele reuunionile, samal ajal  selle rääkimise taustaks see kiilaspäine vuntsidega jõll proovis ühes eelnevas stseenis leitud konnale ( nimega Ferdinand )  paravossi teha ( ehk siis pilve suitsetada seda konna ). Sihukesed omapärased momendid hoidsid suht erksana siiski filmi lõpuni välja.

                          

Kommentaare ei ole: