neljapäev, märts 15, 2012

Peur(s) Du Noir/Fears of the Dark [DVD]

Niikui sai bräägitud, et filmidevaatamises on elu lill ja kogu aeg on maru lahe koheselt tuli nätakas ära. Kõik nagu sobis - respektaablid koomiksikunstnikud, kellede seas ka põhipõhjus Charles Burns ( tema "Black Hole" on mul TOP3 koomiksi hulgas läbi aegade ) on teinud oma kunstist animatsioonikatsetuse. Kodune setting oli ka okei - roheline tee meega, küünalde valgus hubises ning äärepealt oleks teise loo ajal, mis jaapani horroriteemaline ka lõhnapulga tossama pannud ( aga ei pand). Nojah - vaipa pole maas, vbla sp, seda ma mõtlesin poole filmi ajal "pagan, oleks vaip maas siis oleks ehk parem". Aga ilmselt selle eelmise blogiposti uhke bräägi pärast oli seekordne filmiõhtu täitsa feil. Nii feil kohe, et peale filmi lõppu läksin vaatasin, kas koduapteegis ibukat või muud valuvaigistit peavalu vastu on ( ei olnd). Samas ega sellepärast ma nüüd ei jäta uue animatsiooniga hüvasti - see tundub nii lubav žanr ja käib see tehnoloogiaga katsetamine, aga pole veel leitud siiamaani seda õiget stiili. Või, no ma pole näinud, olgem täpsed. Animatsioonis rohkem sees olevale inimesele on vast väga huvitav, eriti dvd extrad - 24 minutiline kuidas drawningsist animatsioon sai ( iga kunstniku kohta eraldi, mõni rääkis ka paar sõna oma teemast ), siis oli näituse tutvustsus 9 minti ( jaa, filmist ja algupärastest sketshidest omaette näitus kõik prantslastel tehtud, touche! ) ja siis veel 3 lühianimatsiooni mingilt konkursilt ( ilmselt filmi esilinastuse puhul korraldatud vms.) no ja trailerid/teaserid. Eesti tänapäeva koomiksikunstnike kamp ilmselt viskaks ka kukerpalle ja mina, ehkki mulle meeldivad sellised veidi art-koomiksid pean hoopis peavalutablette minema ostma homme apteegist - sest nagu öeldud, ei jäta seda uut animatsiooni sinnapaika ja parem on kui oled valmistunud ette.



Kommentaare ei ole: