teisipäev, märts 20, 2012

Operation Dance Sensation [DVD]

Saksa underground splatter on üks vbla obskuurseimaid žanre mille esindajaid võib mu kogus kohata. No vahest on hea mõne ultra B - kategooria filmiga ajusi tühjendada. A seekord oli veidi treileritüng - või ei olnud ka, kui järgi mõelda. Sest mida mul ikka oli oodata Saksa Neverhorst filmikompanii toodangult - aga just seda DIY keel põses tüüpi hullust. Seletan lahti - nendes filmides on ultra mega väike eelarve aga ekraanilt näeb ja tunneb kõva tahtmist ja filmitegemismõnu. Ja see võlub omamoodi.  Neverhorsti kodukale jõudsin üldse tänu sellisele filmile nagu Captain Berlin vs. Hitler Õigupoolest oli too küll teatritükk,  lavastajaks üks mu lemmikrezhisöör selles žanris Jörg Buttgreit ja dvd-le võttis selle üles Thilo Gosejohann - koheselt pakkus tookord huvi, mida vend veel filminud  on ja see Op Dnce Sns treila tundus lubav, eriti diskoosad, pidi olema ka "ultimate disco movie"!!! Aga pagana haruldane on see film, läks kõvasti aega, kaalusin lausa Saksamaalt tellimist a seal ei olnud selge mul, kas dvd-l on ingliskeelsed subsid. Noh, olid ja asi 2 dvd-l - mis kubiseb ekstratest - aind, et...saksa keeles kõik lisastuff . Tegelt ongi  hea võrrelda kogu seda Neverhorsti teemat USA kuulsa trashfilmide promokompanii TROMAga. Neil ka heldelt alati materjali dvd-del ja sama b-kategooria teema. Op dance sensationi ajal tuligi meelde eelkõige Troma's War, siis inglase Julian Gilbey Reckoning Day ja miskipärast ka jaapanlaste Versus. Eks igal rahvusel omad b - kategooria filmitipud a saksa omad on sellised...kõige tooremad. Või no toores vale sõna, ütleme siis sellised kõige rohkem "ise tehtud otse videole" tunne tuleb neil nagu minu jaoks välja. Seda kõike arvestades ei saa öelda, et tüng oleks film. Omas žanris täitsa hea. Ja komöödiavõtmes otseselt - mõtlesingi vahepeal, et meenutab mulle viimaseid Eestis tehtud komöödiaid ( mida ma pole ühtegi näinud, selle võrdlusega võin küll täiesti mööda panna praegu)



Kommentaare ei ole: