teisipäev, märts 13, 2012


As Good As It Gets [DVD]

Viimase pooleteise aasta jooksul on nii mitmedki sõbrad-tuttavad mulle otse välja ütelnud, et olen üks suht võimatu tüüp päriselus - ülbe ja arrogantne ja naistes pettunud ja muudki on öeldud. A ma pole väljagi teinud, jutu mujale viinud kiirelt. A nüüd tekkis endalgi huvi vaadata, et milline sellise ellusuhtumise juures tulevik võib välja näha ja tuli meelde selline film, kus siis Jack Nicholson peaks mängima sarnast tüüpi. Eks vast on teisi ka selliseid misantroopilisi karaktereid filmiajaloos, aga ei tea hetkel kohe ( huviga ootaks soovitusi ). Noja - vaadates filmi, äratundmisrõõmu jagus, muidugi olin Jacki  briljantselt ( nagu alati) mängitud  peategelase Melvin Udelli poolt pmtselt kogu aeg ja nii mõnedki  situatsioonid ja olukorrad olid tõesti täpselt nagu oma elust. A samas kui nüüd aus olla siis tahtsin  seekord väga, et film oleks õnneliku lõpuga. Vast ei ole siis nii kalestunud ja lootust on veel  või  ongi nii, et "what if this is as good as it gets?"

Dvd lisade hulgas on ka directors commentary ja see on tähelepanuväärne, kuna omab ka subtiitreid, ses suhtes kvaliteetväljalase ja niipalju kui ma algust vaatasin/kuulasin siis päris okei commentary. Ka teisi filmiosatäitjaid oli seal kuulda, et ei ole soolokommentaar päris, see ka annab juurde alati.

Kommentaare ei ole: