reede, märts 09, 2007

NIGHT AND THE CITY 1950

Mul on üles tähendamata kaks päris head filmi siia kusjuures. Vaadatud sai jaanuaris, kui Tallinnast saabus erikülaline Kristjan. Ei teagi mis ta külastuse eesmärk oli - kontrollida? A samas ei saanud paremat aega olla ka, sest vend mul sõitis Egiptusesse ja oli võimalus laenata ta käest XBOX 360. Jeee!Et siis me uurisime seda masinat enamus ajast - noh, mulle ikka meeldis kangesti, see ei meeldinud, et urises kõvasti see masin ja see on ka natsa nõrk, et ma peaks endale uue teleka ostma, sest väidetavalt on pildi vahe HDTV olemasolu korral ikka väga tuntav. Seda oli mõnede mängude pealt aimata ka , aga põhimäng Gears Of War tundus mu Sony Wega peal täitsa ilus ja Condemned ka on nimi mis ma kindlasti tahan läbi mängida, mille demo me alla sikutasime netist - internetti ühendamine oli imelihtne kusjuures - a seda me tegime juba teine päev kui Risko ka külas oli. Noja ilma juhtmeta pult - imelugu ju. Kaks filmi jõudsime ka ära vaadata muidu mis külalisel kaasas oli - esimene oli väga kõva film noir, Londoni allilmast, seal oli üks väike suli, kes oli kõiki oma ideedega kuidas raha teenida üsna ära tüüdanud ja siis oli seal mingi põrandaaluste wrestlinguklubide teema, kahjuks ei mäletagi täpselt mis seal oli aga ma kavatsen kommentaariga ka üle kuulata. Igatahes mulle meenutasid osad näod seal Snatchi robustseid jõlle miskipärast. Eks ta selline ekskursioon viiekümnendate Londoni allilma oli. Jules Dassin oli rezhissööriks - kõva vend, teadis Kristjan rääkida. "Night and the city" põhjal otsustades polnud viga jah.

Wrestling in London

Kommentaare ei ole: