teisipäev, jaanuar 02, 2007

SHOCK WAVES 1977

Maru vesiseks on viimasel ajal õhtud läinud ekraanil! Samas pean tunnistama, et mulle igasugused allveevõtted ja sukeldumisfilmid kangesti meeldivad kah. Shock Waves tegelt niiväga sukeldumisfilm ei ole a siin on natzi zombied, kes elavad vee all ja veealuseid võtteid on omajagu. Tegelt on see üks mu lemmikfilme ka, sest ta on kohe selline "eriline". Ehkki kõik see image, mis sa dvd kaanelt näed on üsna kuri - "The best natzi -zombie ever" - on see kõik petlik. Tegelt pole siin filmis vist apsaluutselt verd ega midagi. No päris lastefilm ja loodusvõtted ka pole. A on selline kummastav meeleolu ja muusikaline taust on priima. Ma olin varem juba näinud ka Shock Wavesi ja nüüd kasutasin juhust, et mul siin vee-filmid järjest olid ja suskasin selle dvd mängijasse üks õhtu, et vaadata/kuulata koos commentary-trackiga. No ja järjekordselt pean rahuldusega nentima, et väga kordaläinud õhtu jällegist. Klapid peas, kolm venda kommenteerisid stuudios - rezhissöör/stsenarist, make-upi tegija ja operaator, mõttes olin ka nendega koos kui rüüpasin rohelist teed. Ja selguski, et rezhissöör ise ütles ka , et see on selline peale filmikooli tehtud, nad vaatasid, et horror-filmid toovad raha kõige kiiremini tagasi ja siis otsustasid teha horrori. Noja seda tunnistas ka, et ta ei oskandki teha korralikku zhanripuhast asja, vaid tegi omamoodi ja välja kukkuski kultusfilm. Just nimelt selle atmosfääri pärast. Ma olin jumala rahul, sest pea kõik mu oma mõtted filmi kohta langesid kokku nende arvamusega. Super!

Finding the body

2 kommentaari:

Trash ütles ...

Keegi pidi kangesti mulle sünnipäeva paiku selle filmi tooma. Nüüd oled juba kordi Tallinnas käinus aga DVD-d ei kusagil. Enne oma HK filme kätte ei saa kui shock wave kohal on. Nii on !!!

Nuxx ütles ...

Sa oled nagu mingi NYPD ähvardaja ohvitser praegu, aga no vaatame mis teha annab.