reede, detsember 29, 2006

NECROMANCER 2005

Vat ma siin rääkisin just, et mõnikord on hea , kui eelnevalt eriti ei tea, millest film võib olla. Necromanceri dvd oli üks selline nüüd siis jälle. Trash oli sokutanud mulle selle vaatamiseks, nime poolest ma arvasin, no et teadagi mis. A kuna mul siin horrorid on eelmised kaks olnud, siis leidsin, et tavai, jätkame. Aga võta näpust, ei olnud see midagi sellist mis ma ette kujutasin, pealkirja põhjal. Alguses oli mingi politseihaarang soos, eks, küllalt okeilt tehtud ja siis oli juba üks krahv Monte Cristolik juuksepahmakaga vang, üle kere tätoveeringuid täis, kusagil vangikongis. Jalad risti mediteeris seal. Vat see oligi Necromancer, üks eksvõmm tegelt kes kah selle alguseoperatsiooniga seotud oli. No ja see võmm on siis nüüd vangis ja valdab Thai musta maagiat. Igatahes oli väga ilus ja kift vaadata mis seal ekraanil sündis, film on saanud ka spets efektide eest mingil festil auhinna ja peaosaline oli ka nominant. Päris kvaliteetstuff, tuleb välja. Ainus tõrvatilk vast oli lõpukaklus, mis mu arust natsa puiselt tehtud ikkagi võrreldes ülejäänud filmiga. A see on niisama nurin, ülejäänud aeg oli hea ja fun.

1 kommentaar:

Trash ütles ...

Minu arust üks vägevamaid thai maagiat demonstreerivaid filme, kuulikindlad tatood ja sõnumised. jeeee. Mulle väga meeldis.