reede, detsember 29, 2006

HIT MAN FILE 2005

Jee, see film sai vaadataud, kui ma nüüd õieti mäletan, siis üks pühapäev. Eelnevalt oli olnud Allan Vainola Ülikooli Kohvikus Erki Hüva soojendusega ja siis ma mäletan seal sai arutatud, et kas mängu ka vaatama minnakse . No mudugi minnakse, hooajapilet ju!. A kes mängisid seda ei mäletagi. Rock, selge see, a kelle vastu? Igatahes ntx. Kets oli ennast saali vedanud ja siis olid regularid Christer ja Lauri ka. No vat. Siis peale mängu sai autos nalja, sest Kets tahtis vist miskit edasi aurata a Christeril/Lauril olid saunaplaanid ja ma ka mingi linna ei tahtnud niisama õlleklaasi taha minna jaurama. Ühesõnaga Kets viidi koju ja ma veel korra tegin aega parajaks Christeri pool, sest Lauri ei taht kohe üle silla minna, sest Miia oli veel trennis. A väga hea, et nii välja kukkus kuna Lauri leidis taskust ühe suure nööbi seal Christeri pool. Väga abiks. Noja siis varsti sai kodule ligemale ka ja Hitmani vaatama asuda, seljataga sellised teemad. Kui ma Hit Man File sisu peaks proovima ümber jutustada, siis algus oleks enam-vähem sama mis ma juba siin kirjutasin. S.t. tegelased ilgelt sebivad ja täpselt midagi aru ei saa aga midagi nagu saab ka, üldjoontes. A muidu oligi selline atmosfääriline politseikas, chill film.

2 kommentaari:

Trash ütles ...

Mulle meeldis mõrtsuka minimalistiku killimismeetodite pärast aga taga hargnevast poliitilisest sõnumist ei saanud samuti öieti aru. Ei tunne lihtsalt tai saissiliikumist ja selle eesmärke. Chatchai Plengpanich on aga mu lemmik tai näitleja. Peaksid temaga läbi vaatama ka filmi Zee-Oui, real-life serial killerist 40-ndate tais. Rohkem draama kui thriller.

Trash ütles ...

sissiliikumist tahtsin kirjutada