neljapäev, juuni 01, 2006

IGLA 1988
Rezhissöör : Rashid Nugmanov, Osades : Viktor Tsoi, Pjotr Mamonov, Aleksander Bashirov

КазахФильм. Peaosas Viktor Tsoi. Polnud üldse paha, sürrealistilik nagu tolle aja filmid venemaal olid enamus. Arvataske muidugi, et ilma Viktor Tsoi osalemistea ta ei oleks nii køva, aga seal mångib lisaks ka Pjotr Mamonov, kes on minu arust eriti hea nåitleja, tema båndi Zvuki Mu esinemine kunagi jåttis kustumatu elamuse TV-st - sest Mamonov liikus laval müstiliselt, noh, nagu robot-style breaktantsus segatuna vene kunstniku eripåraga, non stop. Jube cool! Igla-s ta teeb ka natsa neid tantsuliigutusi, aga aint natsa. Kui top 1 on mul nåitleja liigutustes Twin Peaksi seriaalist pårit, siis Mamonovi live on top 2 mis ma nåinud olen. Ja lisaks mångis seal Aleksander Bashirov ågeda osa - kerge Gary Oldmani stiilis psaikopått. Filmi tippkoht oli mu arust baaristseen - see oli mul meeles ka aegade håmarusest a nüüd uuesti ülevaadates oli veel topeltcool.Våga våga hea! Kujutage ise ette kasahhi kriminaale 1988 aastal mingis keldribaaris italo disco saatel Pepsi - koolat joomas. Soundtrack oli ka filmis våga køva , KINO laule vist oli kaks vøi kolm , alguses ja løpus ja keskel ka vast ma usun, a eriti mønusad olid venekeelsed estraadilood vøibolla 70ndatest, nagu Uno Loop vøi Voldemar Kuslap a vene keeles. Noja sügismaastikud ja siis see kasahhi hütt kus Tsoi kangelane oma gilfriendi tøi morfiinisøltuvussest vabanema ja Viktor Tsoi Bruce Leed tegemas ja løpp ka muidugi. Группа крови - на рукаве....

3 kommentaari:

Ulmeguru ütles ...

Pjotr Mamonov oli lives ikka täielik katatoonik... kaif!

Muideks, mina käisin kamraadidega seda filmi Tartus, kinos «Varia» vaatamas just sel ajal, kui kõik see õige eestlane Balti ketis seisis. Kinomutid veel sõimasid, et miks te poisid Blati ketis pole, et miks te selle asemel mingit vene filmi vaatate...

Ahjaa, kas Sul on selle filmi DVD?

Nuxx ütles ...

:)

kule Trashi käest laenasin DVD

Nuxx ütles ...

Praegu tuli meelde, et "Varia" oli üks igati kõva kino!