laupäev, juuni 17, 2006

HOSTEL 2005
Rezhissöör : Eli Roth , Osades : Jay Hernandez, Barbara Nedeljakova, Takashi Miike

Hostelist oli räägitud kõvasti sel aastal ja nagu ikka arvamusi igasuguseid. Ma teadsin ainult niipalju, et tegu horroriga ja et mr Q.T on oma nime lubanud kasutada , noh produtseerinud või mis iganes. Tegelt, ega muidu poleks vist huvi üldse olnud, kui härra nime poleks juures olnud, selles mõttes minu puhul töötas täitsagi see reklaaminipp, olin kohe müüdud. Kuna närvid olid Saksa - Poola lõpuminutitest läbi läbi, siis oligi hea moment eeldatava korraliku õudusthrilleri dvd-ga jätkata. Ütlesin veel endale, et okei, vaatan alguse ära ja siis jätan veel variandi magamaminekuks, sest ikkagi tõsine vutimaraton oli seljataga ja kell kaksteist ka. Alguses tuli Lion Gate Films logo ja kohe tuli SAW meelde ( mulle SAW ikka väga meeldis, eelmise aasta üks üllatavamaid filme mu jaoks) ning siis - pahh - Amsterdamis kolm kutti lõbutsevad! Panin korra pausi peale ja käisin rõdu peal mõtisklemas, et vist ikka on äge film ilmselt....ja oligi. Midagi ma olin sisust ka kuulnud , et kusagile Slovakkia hostelisse minnakse aga ikkagi oli huvitav vaadata ja ega ma ei teadnud miks nad just sinna minna tahavad a nüüd siis tean. Tjah, nagu ka Sae juures meeldis mulle eriti helitaust, ikka kui mootorsaag kurjalt vingub sul öösel ümberrinngi änn-änn-änn, see on vinge küll. Igati okei ja mul oli põnev kahtlemata. Kuulsusi oli filmiga seotud teisigi, nimelt Takashi Miike cameo, jeah! Drugs, sex ja violence!

Kommentaare ei ole: