esmaspäev, juuni 12, 2006

GUNGRAVE vol.7 To the grave
Madhouse production/Geneon publishing

Ja saigi läbi...viimane dvd ja sellel olevad kolm osa olid jälle tasemel. Ma seda polegi veel öelnud selle sarja kohta vist, et sound oli Gungraves väga hea. Viimastes osades sain heli ka jaapani 5.1 peale panna lõpuks, niiet selle koha pealt oli täislaks. Mnjaa, kui seda mutantide jama poleks nii tugevalt vahepeal olnud ( 5 ja 6 vol) siis saaks Gungrave tõesti 10/10 aga näed, ei saanud jaapanlased seekord ilma. Siiski viimaste osade alguseks leiutatakse juba nekrolyze vastased kuulid ja mutantidel pidu pole. Tegelt olid lõpuosad päris sellised ..eee...suurejoonelised ja võimsad. Pikk lugu jõudis lõpule, meenutati jälle lapsepõlve kust kõik sõprus hakkas ja see oli mõnusalt tehtud. Minuarust ikkagi kvaliteetanimesari, hea meel kohe , et sai ära nähtud. Maffialugu animes vist eriti tihti ei kohta pluss joonistatud oli huvitavalt, muusika ja üldse sound nagu ma mainisin väga hea ning suureks plussiks veel üks coolimaid karaktereid animes mis ma näinud olen - Bunji Kugashira oli selles sarjas, nojah ainult need lollid mutandid aga ju siis oli vaja.

Sunglasses at the floor

2 kommentaari:

opstops ütles ...

Tead Nux, alati peab natsa ikka mutante olema muidu ei ole ikka päris tahe asi.

Nuxx ütles ...

Sa oled x-meni mõju all veel :D, aga nojah vist natsa peab olema, olen nõus.