esmaspäev, juuni 12, 2006

DOMINO 2005
Rezhissöör : Tony Scott; Osades : Mickey Rouke, Christoper Walken, Mena Suvari, Keira Knightely, 18 Street gang L.A

Minuarust on alati Mickey Rouke'i ekraanil näha hea ja Christoper Walkenit ka. Just lugesin triviast, et "Miki" algul ei tahtnudki Dominos mängida, sest osa olevat nõrk a Tony Scott lasi spetsiaalselt ümber kirjutada rolli ja arvestas Rouke tahtmistega. Muidugi ei saa üle ega ümber paljuräägitud "acid-style" visuaalidest, mingi kaks tundi oligi, nagu lubatud, sellist kiiret pilti a noh, mina kui karastunud filmivaataja võin öelda, et ei kergitanud kulmugi selle peale. Oli see style või ei, mul pohhui. Eks natsa väsitas ikkagi kui aus olla aga tegelt mitte ka liiast, mitte, et ma eriti rõõmus oleks kui sellisid filme hakkakski tulema, a vaevalt ja las see üks siis olla pealegi. Vbla ei olekski vaadanud a eelnev meediakära tekitas ikkagi huvi, et see on film kas sa vihkad või armastad jne. Ma ütleks, et eks proovitakse huvitav olla ja päris ebahuvitav ikkagi ei olnud. Täitsa niitsekas. See oli äge, et pätid olid ühes stseenis päris elust, milline au võis olla "18 tänava gängile". Ja Beverly Hills 90210 kutid ka ma panen siia kirja, normaalsed sägad, väike huumor oli vist juures või kas tõesti, kuna lugu väidetavalt tõsielu sündmustel põhines, nad olidki kuulsustena pantvangis?

5 kommentaari:

Trash ütles ...

Keira Knightely ei meeldi mulle üldse. Kõhn hernehirmutis. Tal on hirmus himu ennast igasse filmi toppida ja siis seletada, et proovib erinevaid tegelasi mängida arenemise eesmärgil.

Bitch !!!

Nuxx ütles ...

Kule mulle ka ei meeldinud see bitch, siin me jagame arvamust.

opstops ütles ...

A mulle Kiera meeldib ja teie ei meeldi. Vot nii :)

Nuxx ütles ...

Mulle Juliette Lewis meeldib, jea!

opstops ütles ...

Juliette on öäk!