neljapäev, mai 25, 2006

RUNNING OUT OF TIME 1999
Rezhissöör : Johnny To; Osades : Ching Wan Lau, Andy Lau

Johnny To , mu hetke lemmikrezhisöör aasia kandist. Mingi jubehead filmid tal, sellised atmosfäärilised omamoodi ja kavalad, täpselt hilisöötunni materjal. Seekord siis Andy Lau mångis våhihaiget tippvarast kel vist elada oli 72 tundi vøi midagi jåånud ning kes Chin Wan Lau kehastatud politseinegotiatiori oma plaanidesse kaasas kuidagi. Kassid-hiired jålle platsis ühesønaga. Ja muss oli hea! Cheese loomulikult , aga hea. Ja melodramaatika vahepeal oli hea ning nunnu, eriti løpp. Løpustseen oli üldse üks shefimaid viimasel ajal nåhtud filmidest, ehkki teist osa ma nåha ei taha.Ainuke asi, mis mulle ei meeldinud oli see , et Andy Lau vahepeal ennast mingiks naiseks pidi tegema, kahtlane, samas våidetavalt esimese køvema nåitlejaauhinna sai superpopp ilueedi just selle filmi eest.

4 kommentaari:

Trash ütles ...

Ching Wan Lau on minu uus HK lemmik. Tegelt on tyyp mänginud mingites sittades filmides kogu aeg, aga mulle on just need head ette sattunud.

Nuxx ütles ...

Muhe vend jah, Hero Never Dies ja The Longest Nite olen ma näinud, need olid küll korralikud filmid.

Trash ütles ...

Hero Never Dies ??? Pole kuulnudki-tsekkan järele. Too mulle vaadata OK ?

Nuxx ütles ...

Toon!