reede, mai 26, 2006

ELECTION 2005
Rezhisöör : Johnny To; Osades : Simon Yam, Tony Leung

Eelmise aasta ilmselt parimat HK triad teemalist muuvit hakkasin vaatama mitte eriti heas tujus, sest just oli lõppenud Rocki/Kalevi finaalseeria viies mäng mille Rocki juntsud oskasid viimasel sek kaotada. Frier viskas mingi eri ilusa kaarega sisse ja oligi kõik. No kurat , ma ütlen!!! Niisiis tuju polnud ,nii tund aega tundus, et mis see Election siis niiväga ära ei ole - tehti uue allilmabossi valimised, kandidaat Big D katsub teisi plekiga ära osta aga ikkagi valitakse Lok hoopis. Noja kuna tegu on väga deebi filmiga, siis politsei paneb kõige tähtsamad ninad kohe soolaputkasse. Väiksed sulikud ja asjapulgad samas ajavad üht ajaloolist kujukest taga oma bosside käsul, no ma ise ei usu et mingi kuju nüüd tähtis on, et kellel see on see on kohe boss, aga mine sa tea, aasia värk. Igatahes film oli aus ja alguses aeglane ja ilma püstoliteta, kuid siiski vägivalda on piisavalt, asju seal aetakse. Kuni lõpuni, mil ma kas siis korvpallimasendusest toibuma hakates, või tõesti läks film oluliselt huvitavamaks ning ma üha rohkem tegevust ja tegelasi nautima hakkasin. Noja lõpp pani järjekordselt kiviga pähe ja tõstis Electioni ikka sinna mu isiklike tippude hulka. Maailmas on ta tipus nagunii, Hong Kong Awards 2006 parim film, näitleja ( Tony Leung), rezhissöör ja käsikiri ning Cannes 2005 nominant ka.

Soolaputkas

2 kommentaari:

Trash ütles ...

Mulle ka väga meeldis. See underbosside omavaheline liitude loomine ja sümpaatiate muutumine oli eriti põnev. Teine osa on ka ilmunud, ootan kannatamatult vüõimalust vaadata.
PS. Hea sõnademäng sul teksti sisse peidetud. :)

Nuxx ütles ...

Da vinci kood on tekstis