pühapäev, oktoober 11, 2015

Pizza, Birra, Faso 1998 [ DVD ]

Üks kant, mille filmid mulle vägagi istuvad on Ladina -Ameerika. Aind see on jama, et suhteliselt raske kätte saada neid. Olen bookmarkinud mõned Latino-cinemale pühendatud spetsfestivalid endale, sealt saab kavadest silma peal hoida, mida huvitavat toimub ja no eks "Sight and Sound"i loen kah regulaarselt. Noja mõned spets filmifoorumid, mille liige olen, sealt ka vahest trehvab. "Pizza, õlle, sigaretid" oligi sihuke trehvamine - nii ajastu mõttes - 90'ndad, kui ka sisu poolest - tänavanoorte elu! Varasemalt sarnase teemaga  nähtust on eredalt meeles Tšiili film "Mala Leche", Argentiina "Palermo Hollywood"  ning kuskil kapis on veel Uruguai slacker "25 watts" dvd ( too veel ootab vaatamist ). Üks tähtis aspekt miks mulle sealtkandi filmid meeldivad on, et tõenäoliselt ma ju ise ei satu kunagi Buenos Airesesse öösiti sihukestesse linnaosadesse jõlkuma a saab siis niiviisigi seda melu ja vaibi tunnetada... Film oli ühest sõprade pundist, elasidki enamvähem tänavaelu,  pmtselt röövisid ja varastasid oma tasemel - mulle meeldis, kui üks episood näitas kuidas oldi miskises töötukassa järjekorras vms ja siis üks hakkas äkki lambist tagapool olevat meest süüdistama, et too hoiaks oma käed tema tagumikust eemal, vaatasin ise ka et misasja ta seal jaurab ja teised kambaliikmed hakkasid kah tõuklema, kusjuures omavahel aga kõik oligi nii kavatsetud, tüüpline tegelt ju - tekitasidki meelga sellise tõuklemise/seletamisega ( latiinotemperamendiga ofc ) seisu, mille ajal üks neist pani ühe rahakoti tuuri ja kui see rahakotiomanik pihta sai asjale, panid kõik kolm jooksu....eluline...huiasid üksteist kah, teisigi kergemaid ja raskemaid ettevõtmisi oli film täis ja ega saadud saagist, see kelle kätte raha sai, sebis enda tasku mingi osa ja siis laiutati käsi üksteise ees, " et kle oligi 8$ ja vsjoo"

                                

Kommentaare ei ole: