esmaspäev, jaanuar 01, 2007

THE DEEP 1977

The Deep ehk siis nii umbes kakskümmend aastat tagasi ENSV kinodes jooksnud nime all "Sügavik" on kahtlemata üks tähelepanuväärsemaid filme minu jaoks. Esimesed mälestused tulevad ette juba mürsikupõlvest ja jalkaplatsilt, kui räägiti "veristest kanavarvastest" ja ristilöödud kassidest. Uhh! Tundus väga kõva film olema, veel kõvemaks tegi asjaolu, et see oli alla 16 aastat keelatud. Ra, vana raisk, onju. Sest ma olin klassis keka tunnis üks seal rivi lõpuosas kutt. S.t. väiksest kasvu ja need alla 16 keelatud filmid olid probleemiks, suureks. No maakohtades vaadati läbi sõrmede üldiselt aga linnakinodes oli kontroll rangem. Niiet tõenäosus Sügavikku näha oli üsna väike aga siiski siiski - Tartus oli raudteekino, see oli tegelt üks mõnusamaid kinosid sest seal linastusid igast vanad järgiproovitud kassahitid enamasti, uuslinastusi oli vähem. Uued filmid olid Ekraanis ja Komsomolis. Ja juhtus, et Sügavik võeti ka reruniks raudteekasse ja seal vaadati kah nagu iisimalt teinekord seda aastate värki. No vat, igatahes sisse ma sain ja praegu oli jumala hea meenutada kõiki neid allveevõtteid ja mureeni ja morfiiniampulle ja seda venda, kes konksu otsa keerati kahekorra. Ülikõva film ikka ja mul on endal väga hea meel, et olen ka suurel ekraanil näinud.

Bermuda mafia

4 kommentaari:

opstops ütles ...

Parim lõpp eales.

Nuxx ütles ...

On jah üsnagi meeldejääv :)

Ulmeguru ütles ...

Mis seal lõpus oli... mina enam ei mäleta..?

Nuxx ütles ...

no parim lõpp igatahes :p