kolmapäev, detsember 13, 2006

P.T.U. 2003

A Johnnie To film. Johnnie on mul üks uuemaid lemmikuid aasia rezhissööre ja õigusega on. Internetis ma vatan vigisetakse miskipärast P.T.U. kallal, eriti sisu, et ei ole kõige parem To aga egas kõik ei saagi meistriteosed olla. Samas, mis mulle tema filmides meeldib - atmosfäär! Ja seda oli mu arust. Ploti on üldse aasia mängufilmides mul raske jälgida, pooled tegelased on ühte nägu ka jne. Sestap ongi hea, kui saab niisama chillida ja vaadata pigem seda mis elu taustal elatakse. Noh, et kui stseen on ütleme söögikohas, siis ma pigem vaatan köögis ja kõrvalaudades rahvast kui peategelasi ja nende juttu. Nipp on selles, et Johnny To filmides saab nii teha. Kuidagi eriti hästi. Ja kahtlemata on hea film ju selline, et korra paned omaarust käima, et tarilerit või algust tsekkida ja siis läheb ühe laksuga lõpuni ära. Kui ma nüüd õeti mäletan, sai laupäeval ilusti pärastlõunal nii tehtud. Et üks politsei ( mõnus mees, ta mängis ka One Night Mongokis suht jobu!) kaotab relva ära ja see on vaja tagasi leida 24 h jooksul. Siis on seal veel kohalikud jõugud , klaarivad arveid, kellegi jõugupealiku poeg tapetakse ja siis on veel mingeid liine a nagu ma ütlesin, ma keskendusin olustikule rohkem.

Police unit l0ser

2 kommentaari:

Trash ütles ...

Police Tacticks Unit vist jah ? Tekib isu vaadata, kuigi olen hoidnud siiani eemale kui JT nõrgast filmist.

Nuxx ütles ...

Award at the Hong Kong Film Awards 2004:
Best Director (Johnnie To)

Nominations at the Hong Kong Film Awards 2004:
Best Picture
Best Screenplay (Yau Nai Hoi & Au Kin Yee)
Best Actor (Simon Yam)
Best Supporting Actress (Maggie Shaw)
Best Cinematography (Cheng Siu-Keung)
Best Editing (Law Wing-Cheong)
Best Original Film Score (Ching Chi-Wing)
Best Visual Effects (Ma Man-Yin)
Best Sound Effects (Martin Chappell)

Awards at the Hong Kong Film Critics Society Awards 2004:
Best Director (Johnnie To)
Film Of Merit

Award at the Taiwan Golden Horse Awards 2003:
Best Original Screenplay (Yau Nai Hoi & Au Kin Yee)

Nominations at the Taiwan Golden Horse Awards 2003:
Best Picture
Best Director (Johnnie To)
Best Actor (Simon Yam)
Best Supporting Actor (Lam Suet)
Best Cinematography (Cheng Siu-Keung)
Best Editing (Law Wing-Cheong)
Best Make-Up & Costume Design (Suki Yip)
Best Original Film Score (Chung Chi-Wing)
Best Visual Effects (Stephen Ma)
Best Sound Effects (Martin Chappell)