laupäev, märts 18, 2006

TURKISH STAR WARS 1982
Rezhisöör : Cetin Inac, Osades: Cüneyt Arkin, Aytekin Akkaya

Laupäeva hommikuks palun rohkem selliseid filme! Siiamaani kõige parem film kahtlemata siin filmiblogis!!! Muusika näiteks mis filmis kõlas eksole on niimisnii maailma parimate seas Star Warsi meloodiad ja Indiana Jones ja Planet Of Apes, Moonraker jne. pluss kosmoseteema ! Kaks türgi matcho kosmose vanderselli satuvad planeedile hädamaandumise käigus ja seal hakkavad mingit kohalikku hõimu päästma kõikvõimalike teater Vanemuise vanadest lastelavastuste kostüümidega varustatud tegelaste käest. Ja efektid, ausad ülemõistuse ettearvamatud ja mõjuvad. Film nagu easy - listening muusika, türgi easy listening. Jube hea!!!

2 kommentaari:

Ulmeguru ütles ...

See film on rämeduse tipp... olen mõelnud, et peaks ka oma blogis sellest kirjutama, aga...

Nuxx ütles ...

No mul on siin veel türgi Spiderman vaatamata, algust olen nåinud 2 mintsi - tundub et on parem türgi star warsist , ma kahte algusminti olen nåinud, aga kahjuks ilma tølketa on tyrgi Spidey. Tølge on ka oluline siiski sest tehakse ka nalja :

Cüneyt Arky'n: Begin to your famous whistle which no women can resist.
Aytekin Akkaya: [Whistles]
Cüneyt Arky'n: You whistle it wrong
Aytekin Akkaya: Why?
Cüneyt Arky'n: Skeletons came instead of woman